Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Novel My Rude Wife Full Episode - ByCikNorCinta

 

Novel My Rude Wife Full Episode - ByCikNorCinta

Novel My Rude Wife full episode karya ByCikNorCinta -- Helloo gaes,, Novel juga sering disebut (melur untuk firdaus) yang bergenre fiksi romantis. Bagi Kalian pecinta Novel wajib membaca karya dari ByCikNorCinta. Novel ini pertama kali diterbitkan di Platfrom Wattpad.

Info Novel

Judul      : My Rude Wife
Language   : Melayu
Penulis    : ByCikNorCinta
Genre .    : Romantis
Source     : Wattpad
Tahun.     : 2022

Sinopsis

Memang payah andai cinta dirasakan,namun dirahsiakan. Melur mungkin menyintai,namun dia bersembunyi. Firdaus mungkin menyayangi,namun dia tidak menyedari.

"Yelah,papa minta Melur kahwin dengan abang tapi abi paksa abang kahwin dengan Melur. Tu je bezanya."

"Abi tak paksa la. Dia pun minta abang kahwin dengan Melur." jawab Firdaus mendatar.

"Habis tu yang hari-hari cakap terpaksa kahwin tu kenapa? Takkan drama semata-mata kot?"

"Dah tak nak,memanglah rasa terpaksa." jawab Firdaus perlahan. Melur senyum.

"Tup-tup dapat bini cun. Perghh! Dalam hati cakap 'nasib baik aku terima. Kalau tak,melepas. Lawa tu...mana nak cari.' Kan?" kata Melur sambil mengangkat-angkat keningnya. Firdaus menahan senyum melihat riak wajah Melur yang nakal itu.

"Perasan."

Memang Melur selamba dan selamba itulah yang membuatkan Firdaus marah. Tapi,marah acah-acah dan sombong pun acah-acah.

" Abang tak payahlah nak jadikan kisah kita ni klise macam novel yang diadaptasikan ke drama TV tu. Buang masa je." kata Melur memulakan. Firdaus menoleh.

"Maksud awak?"

"Tengoklah kisah-kisah novel sekarang. Kahwin paksa. Mula-mula tak nak,marah-marah,gaduh-gaduh. Tidur asing-asing. Cakap awak-saya. Lepas tu perlahan-lahan suka dan jatuh cinta. Very cliche. Bersepah kat kedai buku cerita gitu. Kita ni pun dah nak jadi macam tu jugalah. Watak utamanya abanglah. Temanya,kena kahwin paksa."

Mampukah isteri yang RUDE itu mematahkan ego seorang lelaki yang bergelar suami? Ya,kekadang Melur dapat merasai kasih Firdaus membaluti hatinya,namun kekadang ianya bagai bayu yang berhembus dan berlalu pergi dari sisinya.

Kekadang dirasakan tangannya bersatu dengan tangan Firdaus lalu menerbitkan bunyi tanda mereka saling menyayangi. Namun kekadang dirasakan tangannya terbiar sepi dan bertepuk sendiri. Ya,ianya berbunyi tetapi hanya mimpi.

Di mana dan ke mana kasihnya Firdaus pergi? Adakah masih utuh untuk Dee atau sudah berputik untuknya yang setia menanti?


Cara membaca Novel My Rude Wife full episode

Sinopsis diatas merupakan sepengal Cerita Dari Novel My Rude Wife. Nah, Teruntuk kalian pecinta novel, sebenarnya masih panjang sekali kelanjutan ceritanya. Sang Penulis (ByCikNorCinta) Membuat ceritanya sangat menarik, merangkai kata-kata nya itu Loh yang membuat pembaca masuk kedalam jalan ceritanya

Berikut jika kalian ingin membaca Novel Full episodenya. 

1.Yang pertama kalian install dulu aplikasi wattpad di PlayStore/AppStore. Kemudian cari di aplikasi tersebut dengan katalog My Rude Wife  . 

2.Yang Kedua Kalian siapkan coffee atau teh hahaha, enak banget gays membaca ditemani minuman favorit gw (coffe). 

3. Nah ada alternative buat baca selain di situs baca online. kalian bisa melakukan download file ebooknya, bisa download di bawah ini. 

My Rude Wife Full episode

Hak Cipta Dilindungi Undang undang

Untuk menghargai karya penulis Novel My Rude Wife Full Episode - ByCikNorCinta, Jangan lupa beli buku original nya Di Gramedia terdekat kota anda, atau dengan membaca langsung di Platfrom Baca Online terkait. Semua Postingan Di sini Adalah sinopsis dan resensi buku novel. Kami (author) tidak bertanggung jawab jika terdapat penyalahgunaan. Sekian Dan Terimakasih.

Post a Comment for "Novel My Rude Wife Full Episode - ByCikNorCinta"